Recenzia jedla

Sabdží: brokolicové s fazuľou v smotanovej omáčke

             - Ryža: biela

             - Polievka: zeleninová s ryžovými rezancami

             - Šalát: mrkvový s hrozienkami

            - Čatný: ovocné

             - Chuťovka: bharata - hrachová kroketka



Viac tu: https://www.amritarani.sk/denne-menu/

Polievka : Riedka s kúskami zemiakov a zelenej fazuľky. Mierne pikantná. Ryžové rezance som nenašla. Bolo jej dosť veľa a chutila skôr ako sáčková. Zjesť sa ale dala. 

Sabdží s ryžou: Jedlo bolo neutrálnej chuti. Kombinácia s naozaj veľmi pikantným čatný bola zaujímavá, určite to lepšie chutilo s ním ako bez. Množstvo jedla stačilo.

Chuťovka: Kroketka bola vysmážaná do chrumkava, jej chuť sa mi nepodarilo identifikovať.....dosť mi to pripomínalo falafel.

Šalát: Najlepšie na záver. Mrkvový šalát skôr s pomarančom ako hrozienkami, ktoré som nenašla ani necítila. Ale bol naozaj chutný a bolo ho veľa. 

Donáška bola rýchla, presne v čase, ktorý odhadli pri objednávke. Jedlo pekne zabalené a teplé po celý čas konzumácie. Cena aj s donáškou 5e.

Celkové zhodnotenie: Dala by som priemerné. 5e je dosť veľa za denné menu, ale dostala som podstatne viac, ako by som dostala inde v dennom menu. A je to rozhodne lepšia alternatíva, ako vyprážaný syr, pizza alebo šalát, lebo nie je nič iné v ponuke pre nemäsojeda. Nasýtilo ma (uvidím na ako dlho) a ešte dám tejto firme šancu aj nabudúce. Indická kuchyňa je dosť špecifická a na chute si treba očividne zvyknúť. : )