List do VUB - sťažnosť a nezmyselné zdieranie - doplnené

xxxxxxxxxxx

 

Všeobecná úverová banka
Mlynské nivy 1
829 90 Bratislava 25

 

Vec: Žiadosť o stornovanie poplatkov                                                                                                         Bratislava, 15. 1. 2016

 

Dobrý deň,

 

žiadam o odpustenie poplatku za výber z bankomatu. Ide o nútené výbery z bankomatu VÚB banky, v ktorej mám účet a všetky výbery z bankomatov na SK zadarmo, kartou Blue American Express. Zdôvodnenie:

  1. Dňa 29.12.2015 bol účet  vykradnutý. Zlyhal Váš ochranný systém a niekto si len tak vybral hotovosť z môjho účtu. Ste ma o tom informovali a potvrdila som, že ja som žiadnu transakciu nevykonala, na pobočke som podpísala papiere a boli mi zablokované platobné karty.
  2. 30. 12. 2015 ste sumu aj naozaj z účtu odoslali zlodejovi, aj keď som predpokladala, že peniaze nepustíte. PREČO ???? Kvôli vybavovaniu úveru vo Vašej banke, nebola  odoslaná splátka hypotéky v inej banke (tá na Vašu žiadosť vystavila zostatkový stav úveru a nechcela som tu sumu meniť) a čakala som do posledného termínu s jej uhradením, lebo som dúfala, že hypotekárny úver sa stihne vybaviť a bude hypotekárny úver v inej banke vyplatený. Tým ale, že ste uvoľnili ukradnuté peniaze, nebolo čím splátku zaplatiť, navolená splátka neodišla a aj napriek tomu, že sa podarilo peniaze zohnať, presunúť na účet VÚB a odoslať, už neboli pripísané včas – stala som sa neplatičom a bola som na to bankou upozornená. Iba kvôli Vaším chybám.
  3. Až 14. 1. 2016 ste mi sumu na účet vrátili. ALE, keďže nežijem zo vzduchu a peniaze som potrebovala, bola som nútená použiť jedinú funkčnú platobnú kartu – Blue od AMEX
  4. Kvôli vybaveniu hypo úveru u Vás, potom, čo 2 pracovníčky nepotrebovali najnovší Znalecký posudok (mám na byt hypotéku vo Vašej banke a Váš znalec robil posudok pred 3r.), sa celý proces natiahol a 3 pracovníčka na znaleckom trvala. Znalca trebalo zaplatiť. Preto:
  5. 2. 1. 2016 som vybrala kartou zálohu pre znalca
  6. 6.1.2016 som vybrala zvyšok sumy pre znalca pri odovzdávaní posudku
  7. A 8. 1. 2016 som si dovolila vybrať 3 krát sumu, aby som mala z čoho žiť.
  8. Sumárum – Kvôli Vašej bezpečnostnej chybe som prišla o sumu a neuhradila splátku hypo včas, prišla som o platobné karty a musela využiť kreditnú kartu, hlavne na vybavenie hypo úveru vo Vašej banke. Až teraz, keď som kvôli strate peňaženky bola nútená zablokovať aj Blue kartu, som pri kontrole zistila, že za každý výber z bankomatu, sme mi strhli 10e poplatok, dokopy 30e . VôBEC STE MA O TOM NEINFORMOVALI !!!!!! ani bankomat, ani sms, inak by som už opätovne nič nevyberala.
  9. Až doteraz som ABSOLÚTNE NETUŠILA, že je výber spoplatnený a už vôbec nie takou sumou. V sprievodnej brožúre sa to nepíše a žiadna pracovníčka ma NIKDY NA TO NEUPOZORNILA. V živote by som z tej karty nič nevybrala a už vôbec nie opakovane a išla radšej po susedoch požičať peniaze. Áno, pri kontrole cenníka som naozaj našla, že sa platí takýto poplatok. Ale už je neskoro. Vzhľadom ale, kvôli čomu som v skutočnosti MUSELA kartu použiť, Vás žiadam o vymazanie poplatkov ako odškodné.
  10. Okrem iného, pri vybavovaní karty NEBOLO SPOMENUTÉ ani to, že ju v 95% prípadov NEMôŽEM použiť na nič. Bolo mi povedane „ Stačí raz za mesiac urobiť platbu u obchodníka, včas to vrátiť a pohodka“. Bežne prejdem tak 8 obchodov, kým mi povedia, že môžem u nich touto kartou platiť, v potravinách žiadnych sa mi to ani nepodarilo. A keď sa stane krízová situácia a použije sa na výber hotovosti z bankomatu („aké skvelé, že som ju mala“), tak je spoplatnená minimálne 10e. Pýtam sa NAČO mi je taká karta??????????
  11. V prípade, že nebude moja žiadosť kladne vybavená, ruším účet Magnifica, aby som sa zbavila kreditnej karty, ruším žiadosť o nový hypotekárny úver, len čo to bude možné, zruším už existujúci hypotekárny úver a v tej istej sekunde aj účet vo Vašej  banke. Už som sa nechala okradnúť dosť. A samozrejme budem informovať o praktikách VÚB každého, kto bude ochotný počúvať a čítať.

S pozdravom

XXXX

-----------------------------------------------------

31.1.2015 Vaša žiadosť bola vybavená kladne. Touto vetou ma zaskočil pracovník VÚB cez telefón. Som milo prekvapená. Teraz už len ostáva dúfať, že svoje sľuby splnia. Nikdy sa netreba vzdávať, ani keď sú šance takmer nulové. Z nášho pohľadu.

 

 

Diskusná téma: List do VUB - sťažnosť a nezmyselné zdieranie

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok